//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. don'forget to follow :)


Bigfoots!

Put your CBOX codes here!


Credits!

basecode: Roti
Edit by: Kaya
Re-Edited By: Your Name
Others:   


xthu da nk buat cm ne :'/

hmm :( , aku xthu da buat cm ne :/ klu bdk prmpuan tu xon9 msti die akn of9 terus --' sape prmpuan tu ?
spe yg lebih penting ? aku ke prmpuan tu ? ya allah , tlong lah tabahkan hati aku :/ , aku hntr chat msti jrng2 bls , aku hntr msj 1jam kemudian bru bls :( , prngai die xmcm dlu , semenjak kehadiran prmpuan tu !! aku benci bdk prmpuan tu !! erghhhhhhhhhhhh !!! aku thu bdk prmpuan tu xminat die , tpi knp die mcm nk lrikan dri dari aku ?? bdk prmpuan tu rmai peminat !! , kwn baek die sendiri un minat prmpuan tu , dan prmpuan tu layan kawan baek die tu . pdahal kwn baek die tu da ad mkwe :/ aku pening skrng , die & kwn baek die tu nk permaenkn bdk prmpuan tu ke ? tpi knp nk pinggirkan aku ?? :(


* aku perlukn kwn yg fhm situasi aku skrng nimm :'( *